Comments on Profile Post by Wither

  1. Wither
    Wither
    This has tipped from a disgusting mistake to downright unforgivable. This is it. I'm never even touching FA by principle. I don't care if I don't get my animal porn. I may not even get on this forum anymore. I'll likely stay in https://phoenix.corvidae.org/.
    May 25, 2016
  2. Wither
    Wither
    May 25, 2016
  3. Samandriel Morningstar
    Samandriel Morningstar
    Holy shit I didnt even know about this,death threats?
    Furries are scary. D:
    May 25, 2016
  4. Wither
    Wither
    It isn't by furries. It's done by malicious people Who've gained access to the person's email, and through that, their phonenumbers.

    Yup, FA's fucktarded security measures for personal information allowed something like https://fapassap77jfeffk.onion.to/ (a real, legit thing) happen.
    May 25, 2016
  5. Wither
    Wither
    To clarify, the malicious people got the email accounts through a tool like this one. A tool that was made because of the leaked source code.
    May 25, 2016
  6. Samandriel Morningstar
    Samandriel Morningstar
    Oh wow holy shit.
    May 25, 2016
  7. Wither
    Wither
    It's bloody lovely, ain't it? it's a straight shit show. it is a very serious thing and I can not and will not forgive FA for allowing it. it wasn't just bad security. A series of asinine mistakes happened during this whole ordeal. Bringing the site back up when it wasn't ready, not shutting it down as soon as a problem was spotted. Their heads are too far up their own asses.
    May 25, 2016
  8. Samandriel Morningstar
    Samandriel Morningstar
    Yeah it does seem like it was a bigger deal then what they were saying that's for sure.
    May 25, 2016