• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Recent content by Hellscarred

  1. Hellscarred

    Cool! Yeah I've been up and down had to go to rehab for self harm and anger management but I'm...

    Cool! Yeah I've been up and down had to go to rehab for self harm and anger management but I'm pretty much cleared of everything!!!
  2. Hellscarred

    Hey dude not sure if you remember me but after a very long hiatus I'm back!!! How have you been?

    Hey dude not sure if you remember me but after a very long hiatus I'm back!!! How have you been?
  3. Hellscarred

    What do you do for a living?

    Haha finally someone gets it!!!! Nah but seriously I'm just a pure wreck I don't do bad stuff but let's just say while others can afford to go somewhere I just stay back and scream my head off cause that's life it just so happens I actually let it all out instead of having bottled emotions haha!!!
  4. Hellscarred

    What do you do for a living?

    Hmm let's see I'm a 16 year old dumb teenager who's poor and angry most of the time cause why not? Heh. Oh and I write stupid lyrics for dumb songs and draw. Yup I'm super edgy dude! Haha!
  5. Hellscarred

    where are the metalheads at?

    I'm a pretty big fan of killswitch engage!!! But I'm more of a fan of Howard's vocals I mean jesse was the original but you gotta admit Howard has those really brutal screams and a pretty awesome deep voice haha!!
  6. Hellscarred

    Phew man I can't believe I've been gone for months heh but I'm back and well still a dumb 16...

    Phew man I can't believe I've been gone for months heh but I'm back and well still a dumb 16 year old haha!
  7. Hellscarred

    Heya!

    Awesome!!! Haha your parents sound really cool too! I was basically all around music as a kid my parents will play ozzy osbourne albums and guns&roses!
  8. Hellscarred

    Heya!

    I'm actually a pretty big fan of rock too!!! Even if I'm 16 years old people give me crap for it I don't care personally I like music that has talent haha. Are you familiar with the band Alice in chains?
  9. Hellscarred

    Hey dude! Not sure if you remember me but I'm finally back after a very long hiatus heh. How's...

    Hey dude! Not sure if you remember me but I'm finally back after a very long hiatus heh. How's it going?
  10. Hellscarred

    Hello!! Not sure if you remember me but I'm back after a very long hiatus heh!

    Hello!! Not sure if you remember me but I'm back after a very long hiatus heh!
  11. Hellscarred

    Hey I'm hellscarred

    Oops sorry for responding late I was really busy with school. Yes my FA account is hellscarred and I draw sketches! It's nice to meet you too!!
  12. Hellscarred

    Hey I'm hellscarred

    Nah your sketches are really cute and awesome I mean it wish I could draw like you!
  13. Hellscarred

    Hey I'm hellscarred

    OMG all of your art is really cute and cool! Very awesome how do you not have more views? It's an insult to you a great artist
  14. Hellscarred

    Hey I'm hellscarred

    Oh alright do you have an account on FA I'll really like to see it!
  15. Hellscarred

    Hey I'm hellscarred

    Hey at least it was close! Haha and thanks
Top