• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Search results

  1. D

    Upload Dates Removed?

    Gru: I'm not sure about you, but I have to click every time I load a new page.
  2. D

    Upload Dates Removed?

    I'm gonna be blunt. I don't like it. It makes the profile pages look messy and somewhat disorganized. Having the exact dates (and who cares if they're four hours off?) added a sense of professionalism to the pages. The broad generalization of "2 weeks," "a month," or whatever makes it...
  3. D

    $5 Sketches

    $5 sketches. Today only. Usual limitations apply. Comment here if you want one.
  4. D

    Contest - Bustin' Myths

    Just a reminder to y'all that this is still going on!
  5. D

    Drawing tablets for use with PC or Apple???

    I have a Genius Pensketch 6x8. It's a cheap one, but I've never had any problems or anything with it. I got it for $80 off Woot.com, but I know you can get them online for about the same price. Plus, it comes with extra nibs
  6. D

    ThankYou Shouts

    Uhm.... maybe I'm wrong, but isn't that kind of the purpose of the shoutbox? If you want to have a real conversation with someone, that's what notes are for. There's even a maximum character limit to prevent people from creating huge shouts, which in turn makes it difficult to say much else...
  7. D

    Digital Ink Commissions - Help me pay my rent D:

    I'm not gonna lie... I'm in a bit of a tight spot right now, and things aren't really looking great. I'm doing digital ink commissions for $25 each. Almost any subject, any rating, and any amount of characters. Go ahead and post your info here. Thanks. :)
  8. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    I'm gonna go ahead and jump back in this thang, since I'm done moving and whatnot.
  9. D

    Free Coloring

    I love how he turned out! He looks awesome XD
  10. D

    Contest - Bustin' Myths

    I guess if you have something that fits the theme, you could enter it. October 15th your local time. :)
  11. D

    Contest - Bustin' Myths

    Bump for more exposure.
  12. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    haha awh. Poor Minda. Just a general note to everybody: I won't be around for quite possibly a few weeks. Interstate moving means we may not get internet set up right away.
  13. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    Southern California is made of fail. I can't wait to get out of here lol
  14. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    I'm moving. I've got a small TV, a hammock, and a laptop until Saturday.
  15. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    lol apparently! All my art supplies and my art computer is in another state right now :(
  16. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    It imploded his face!! O_O
  17. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    Oh, he's totally rad! I'm gonna go fave him XD
  18. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    HAHAHA!! Oh, crimeny, this is getting insane.
  19. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    lol you can't smoosh Jamie's boyfriend and expect him to just be passive about it! =P
  20. D

    Draw The Person Above You (a casual art thread!)

    lol Oh, look what you did. You went and got Jamie mad, now XD
Top