• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Search results

  1. BunnyEarBoy

    least bright moments

    I stopped a blender after dropping my watch in it with my finger.... yeah just jammed my finger right into the blade.... and it stopped it... at least the people in the E.R. got a laugh when I walked in with a blender stuck to my hand.
  2. BunnyEarBoy

    Furfright 2008 (5th biggest furry convention!)

    Wolf body and head with rabbit ears and fluffy coon-tail!!!<333 <{^_^}>
  3. BunnyEarBoy

    Furfright 2008 (5th biggest furry convention!)

    Ill be there!!!! Hopefully (despite the crazy shit in my life right now) I will be suited as well<333 See you there!!
  4. BunnyEarBoy

    Furry Ravers

    OMG a furry-rave!!!<333 after that I could die happy x3 I live in CT though =(
  5. BunnyEarBoy

    Furs by Area Code

    860 w00t!!!! Ct Furs<3
  6. BunnyEarBoy

    Epic Movie Quotes!

    "Please, I have my eight year old daughter here... Somebody get this motherfucker off of me" (que Metal guitar riff) *Samual L. Jackson's eyes open* "Thats right, you cant kill me Motherfuckers!!!" The Long Kiss Goodnight
  7. BunnyEarBoy

    Epic Movie Quotes!

    wow! LOL "Now I'm not gonna sit here and blow sunshine up your ass, Lieutenant." Top Gun
  8. BunnyEarBoy

    Epic Movie Quotes!

    "its not pink!, its lightish red!" red vs blue "hey tex, I got a hard-line you can use... Bow chicka wow wow" red vs blue "STOP TOGGLING ME, before someone gets hurt!" red vs blue "Ill tell you what, write it down and put it in an envelope, then Ill take it and file it under SHIT I ALREADY...
  9. BunnyEarBoy

    Who here likes dragons?

    I cant explain it....they are just smokin' hot!!! Dragon chicks are the just the best.... <33 Dragon boobs!!
  10. BunnyEarBoy

    A challenger approaches...

    a challenger eh'? Very well then *cracks knuckles/neck* .....naw Welcome to the forums dude!, *digs in AWOL bag* have some carrots, they keep you strong be good ~Slide
  11. BunnyEarBoy

    The Phoenix is Here =3

    Oi' Whats up Infernous? I love your profile picture, very cool!! *digs in AWOL bag* have some carrots stay cool ~Slide
  12. BunnyEarBoy

    Who here likes dragons?

    Dragons = Sex
  13. BunnyEarBoy

    Epic Movie Quotes!

    "there are 10 kinda people in this world....those who understand binary and those who dont!" I think this is from the movie SNEAKERS but im not sure.... I just love the quote<33
  14. BunnyEarBoy

    oi' as your bio says your bored huh? your a hell of an artist!, I kinda got this thing going on...

    oi' as your bio says your bored huh? your a hell of an artist!, I kinda got this thing going on called Furry Fight Club. My idea is to get some furs in there who are not very confident in their drawing/writing skills and have them post and get some kudos/encouragement. I suck myself, I need a...
  15. BunnyEarBoy

    oi' could a newbie ask for a little help please?

    oi' could a newbie ask for a little help please?
  16. BunnyEarBoy

    Happy birthday *digs in AWOL bag* have a birthday carrot!! ~Slide

    Happy birthday *digs in AWOL bag* have a birthday carrot!! ~Slide
  17. BunnyEarBoy

    Still cant get over how BADASS your avatar is...I is soooo jealous!!

    Still cant get over how BADASS your avatar is...I is soooo jealous!!
  18. BunnyEarBoy

    Not very good at this...

    Talking to you... Welcome to the forums =3 What kinda guitar you got? *digs in AWOL bag* Have a carrot, they are good for you Rock on bro ~Slide
  19. BunnyEarBoy

    Oi' where are you at little one!! I have a proposition for you, if you are interested!

    Oi' where are you at little one!! I have a proposition for you, if you are interested!
  20. BunnyEarBoy

    Oi' Feel free to encourage artist who maybe dont feel confident to join the group if you know...

    Oi' Feel free to encourage artist who maybe dont feel confident to join the group if you know any... thats what its there for! ~Slide
Top