• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Search results

  1. doodleaddiction

    Looking for NSFW art of my character and yours (Budget $30)

    I can use either an adopt that hasnt been sold - they are staying with me anywho www.furaffinity.net: Treat Adoptables Auction by doodleaddiction or my fursona www.furaffinity.net: Updated Fursona by doodleaddiction (NSFW)
  2. doodleaddiction

    Looking for NSFW art of my character and yours (Budget $30)

    I can do an nsfw like this for 30 (the nsfw version is in my FA) or I can do a sketched with flats for 20 More NSFW examples on my FA :)
  3. doodleaddiction

    Closed again!

    haha i figured ^ ^
  4. doodleaddiction

    Closed again!

    You can 1. take the picture 2. color the picture 3. post the picture 4. have to credit me in the reposting or I will become a sourpuss who will be whiny till i am blue in the face.
  5. doodleaddiction

    Closed again!

    You can color her just when you post it please send them back to me for the lines.
  6. doodleaddiction

    Closed again!

    Yup you get the last spot!!
  7. doodleaddiction

    Closed again!

    Thank you so much ^ ^
  8. doodleaddiction

    Closed again!

    Yetin you are in and 1 more spot is open
  9. doodleaddiction

    Closed again!

    I dont know if there will be a next time.. maybe... maybe not
  10. doodleaddiction

    Closed again!

    So many roo babies to draw!
  11. doodleaddiction

    Closed again!

    Sorry Rant I already did you in round one. You gotta sit this one out
  12. doodleaddiction

    Closed again!

    I would love to!
  13. doodleaddiction

    Closed again!

    Yeah I am already sketching them though they wont be up for a little while because i need to go to sleep haha
  14. doodleaddiction

    Closed again!

    Haha that is why I asked them. They would know what their character does the best.
  15. doodleaddiction

    Closed again!

    does he breath fire or anything?
  16. doodleaddiction

    Closed again!

    yeah just make sure i am mentioned when you reposed ^ ^ seconds might come up later i just wanna give peeps a chance ^ ^
  17. doodleaddiction

    Closed again!

    I am glad you like it ^ ^ i almost redrew it from the livestream haha ... but what little i changed im glad it worked <3
Top