• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Fluffy Ponies

DeCatt

Parking Lot Enthusiast
When the hell did this become a thing? Why? This has to be the most frightening and bizarre thing to ever come out of the Pony community.
Holy crap, how many bronies are into this thing? Please tell me it is a tiny splinter group of /mlp/ outcasts and was made entirely for trolling purposes. Please.

NSFW, actually, Not Safe For Life.
http://www.fluffybooru.org/
 

Littlerock

numb with cold
I need a reaction image! Preferably that one from Underworld where Viktor calls Micheal an abomination, and sorta snarls the word out like a sharp bit of metal that got lodged in his throat.

That would accurately describe my feelings on this subject.
Also holy shit, that movie is ten years old already?!
 

Mr. Sparta

Scale Face
So let me get this straight- you got a micro pony thing, and a shit ton of lengthy text stories?
 

chesse20

Member
I need a reaction image! Preferably that one from Underworld where Viktor calls Micheal an abomination, and sorta snarls the word out like a sharp bit of metal that got lodged in his throat.

That would accurately describe my feelings on this subject.
Also holy shit, that movie is ten years old already?!
got the perfect image
 

TrishaCat

The Cat in the FAF
I'm not sure I want to see what's in that link but I feel like fluffy ponies first came from the delightful artist, fluffy mixer, who started making My Little Pony x Dan Vs comics.
He created a character named Fluffle Puff, which became immensely popular. It was basically a really fluffy haired pony. He even made another comic specifically for that character. It was a cool design for a character really.
http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/i/2013/030/7/0/fluffle_puff_by_youki506-d5t9bs0.png

http://www.youtube.com/watch?v=qRC4Vk6kisY

At least I hope that's what you mean by fluffy.
As for porn: Rule 34. It happens. Sometimes unfortunately.

EDIT: I'm confused. I clicked the link and when I was brought to the site all I saw was a cute picture of a sad pony with a lot of fur and a heck ton of text posts as well as a few pieces of bad artwork below. I was expecting really messed up porn or something. So far I don't get what's sick, but I'm gonna venture a guess and say the people on that site have a fetish for fluffy ponies? That's kind of dissapointing. I expected WAY worse. The front page doesn't have anything NSFW from what I saw.

Or am I missing something?
 
Last edited:

chesse20

Member
Or am I missing something?
Oh yeah your definitely missing the part where the fluffy ponies get tortured in various ways like having a mother watch as her children are cooked alive, and a fluffy pony picking up a cookie on a target on the ground and an anvil landing on him and then crushing him to a bloody mess
 

DeCatt

Parking Lot Enthusiast
EDIT: I'm confused. I clicked the link and when I was brought to the site all I saw was a cute picture of a sad pony with a lot of fur and a heck ton of text posts as well as a few pieces of bad artwork below. I was expecting really messed up porn or something. So far I don't get what's sick, but I'm gonna venture a guess and say the people on that site have a fetish for fluffy ponies? That's kind of dissapointing. I expected WAY worse. The front page doesn't have anything NSFW from what I saw.

Or am I missing something?

99% of the images are of tiny fluffy things getting raped/tortured/smashed/liquified/sodomized/assaulted/murdered/eaten/bashed/kicked/dying, etc.
They like the preggers snuff stuff too. Fuck the internet.
 

Hakar Kerarmor

PRAISE THE EMPEROR
We have a megathread for this you know.

Well, when I say 'for this' I mean more like in theory. As in 'Please don't post this in there either.'.
 

DeCatt

Parking Lot Enthusiast
We have a megathread for this you know.

Well, when I say 'for this' I mean more like in theory. As in 'Please don't post this in there either.'.

I see no megathread that this would apply to. Unless it is ancient, in which case it would be necroposting.
 

Carnau

Ice cream is the only way
I see no megathread that this would apply to. Unless it is ancient, in which case it would be necroposting.

I see no reason to even show us something like this in the first place.
 
Last edited:

Duality Jack

Feeling Loki with it.
WHY?z
 

DeCatt

Parking Lot Enthusiast
I see no reason to even show us something like this in the first place.

It was more of a "WTF is this shit guys. Damn the internet is full of crazy shit." moment. I stumbled across it and wanted to know what the pony community thought of it. No way was I going to join a pony forum just for that though.
 
S

Sar

Guest
It was more of a "WTF is this shit guys. Damn the internet is full of crazy shit." moment. I stumbled across it and wanted to know what the pony community thought of it. No way was I going to join a pony forum just for that though.

Implying that the Furry community is the Pony community. There is a megathread in off-topic for MLP. You just need to go onto the sub-forum and lurk for yourself. We aren't the search function.
 

Ozriel

Inglorious Bastard
I don't get it...
 

Imperial Impact

The Imperial Juicer
S

Sar

Guest
Explain to me, why is this a thing? It just seems like a portal of cringe. Has the Pony Fandom created its own sub-fandoms already or something?
 
Top