• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

I don't hate gay marriage, but...

Status
Not open for further replies.

Sylox

boi...chill out!
the idea of me marrying a guy is kind of, well, its kind of disgusting.

The other day I was just thinking that I could never marry a guy because it feels so wrong to me for some reason, yet I don't' have any problem with others doing it. Has anybody else had this feeling before?
 

Astrium

King of the Noodles
Here we go again...
 

Kleric

Member
I hope you don't expect positive and congruent feedback. o.o

(I shall use my avoid drama answer)

No.
 

Hakar Kerarmor

PRAISE THE EMPEROR
I don't hate mixed-race marriage, but...
 

Sylox

boi...chill out!
I mean, I just want to be normal and shit, so I'm going to marry a female so I can have children. Even though I have a preference for men, I want to be able to have kids of my own in the future and two guys can't have kids naturally since men cannot get pregnant*

*excluding transgendered males.
 

Hakar Kerarmor

PRAISE THE EMPEROR
OK seriously, is there anyone telling you that you must marry another man?
 
D

Deleted member 82554

Guest
But you're bi so whats the problem? Or are you not sure about your sexuality?
 

RedSavage

Rattlesnake Flavored
You could adopt the hundreds of thousands of childres needing a home.
Or pay a chick to be a surrogate mother, so it would technically be related to you.

Any number of issues. I wouldn't sweat it. No one is making you do anything.
 

Butters Shikkon

Patron Saint of Queers
But yet you wanted a threesome that one time with two dudes.

:p Sylox your act of just saying shit to stir the pot is getting kinda old. We know you just love to be a diva.
 
D

Deleted member 82554

Guest
But yet you wanted a threesome that one time with two dudes.

:p Sylox your act of just saying shit to stir the pot is getting kinda old. We know you just love to be a diva.

I know right, feels like a Crystal thread. :/

I love starting shit and seeing people react to it...sadly I'm being serious though. I find the idea of me marrying a guy to be disgusting. :V

Then obviously you're not bi.
 

Misomie

Lazy Artist
Kinda like the idea of me doing anything sexual with a female grosses me out. Then again, I am straight and do no find females attractive in the slightest. It is 100% your choice on which sex you want to marry (especially since you talked about being bi before). If you just want to fool around with males but not marry them, that's totally your choice.
 
D

Deleted member 82554

Guest
I am bi, but I don't want to end up marrying a guy. Its not normal IMO.

If you were truly bi then you wouldn't have any moral conflictions about gay marriage. I think you're still exploring your sexuality and am uncertain where you stand with it.
 

Sylox

boi...chill out!
I have said on numerous occassions I am for gay marriage and supported it! I'm not gay I'm bisexual; I mean, I have a ton of porn, 90% of it being guys, but I think guys marrying each other is just a bit weird and unnatural IMO.
 

CaptainCool

Lady of the lake
Its not normal IMO.

"Not normal" regarding what kind of standard? I doubt that you find it disgusting because you couldn't have kids (which is the best part about marrying a guy but maybe that's just me). There has to be another reason for it.
And honestly, if you find it disgusting for yourself even though you are bisexual and even though you don't mind other guys getting married, what is even the problem?
 

Astus

Well Known Foxxo
my two cents; Marriage is a social contract, literally it could mean absolutely nothing except that your finances are intertwined. It's people that assign such superficial ideas to marriage as if it's something of extreme significance. I myself wouldn't mind if i had a male friend who i had moved in with ask if i wanted to get a marriage licence to make taxes and all that fun stuff easier, it would make sense.

On the subject of two same sex individuals having sex or whatever it is that they want to do; it doesn't affect you in any way shape or form so why should you bother? why should your bias affect the happiness of others?
 
D

Deleted member 82554

Guest
I have said on numerous occassions I am for gay marriage and supported it! I'm not gay I'm bisexual; I mean, I have a ton of porn, 90% of it being guys, but I think guys marrying each other is just a bit weird and unnatural IMO.

Is that even possible? Can you honestly be bi, have that much gay porn yet feel morally conflicted about gay marriage?

Well, slap me thrice and hand me to me mama!
 

Zuriak

Designated Bearforce
You don't >have< to like it. I'll tell you what I tell people who want to control firearms, suppress speech or even dictate the usage of a certain flag: Your feelings have no bearing on my or anyone else's rights.
 

Butters Shikkon

Patron Saint of Queers
I love starting shit and seeing people react to it...sadly I'm being serious though. I find the idea of me marrying a guy to be disgusting. :V

I'm totally convinced this isn't you just being a dramawhore :V

But lets get serious. You haven't even turned any heads yet. You're a virgin. Never dated. Marriage seems far away from you in general I gotta say. How you gonna attract a man or woman, future senator?
 

Sylox

boi...chill out!
I mean I love guys, don't get me wrong, they turn me on more than girls at this point in time, but I feel scared about the prospect of me marrying one if I can't find a female. I shouldn't say I think its unnatural, because that's a bit harsh, it's more along the lines of scary.
 

CaptainCool

Lady of the lake
So you are into guys but you are scared of not being able to make Sylox-babbies. That's reasonable I guess, some guys have a bigger urge to produce offspring than others.
 

Butters Shikkon

Patron Saint of Queers
So you are into guys but you are scared of not being able to make Sylox-babbies. That's reasonable I guess, some guys have a bigger urge to produce offspring than others.

:p Gay couples have babies all the time. All you gotta do is find a sperm or a womb. Easy, peesy, lemon squeezy.
 
D

Deleted member 82554

Guest
And FYI: This ":V" means sarcasm. Use it wisely or else others might not take you seriously when you are trying to be.
 
Last edited by a moderator:
Status
Not open for further replies.
Top