• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Things That You Love v3.0

Tao

Hare Boi
This reminds me:

Morel mushrooms.

Soon, it will time to head out looking for these elusive yet tasty morsels.

Yep! I'm very excited! Hopefully I can get a good, uncontaminated sample of them to grow a culture from.
 

Simo

Professional Watermelon Farmer
Yep! I'm very excited! Hopefully I can get a good, uncontaminated sample of them to grow a culture from.

Cool, and the best of luck! I've heard these are a very hard mushroom to get to grow, outside of finding them in the wild. But worth every effort : )
 

Tao

Hare Boi
Cool, and the best of luck! I've heard these are a very hard mushroom to get to grow, outside of finding them in the wild. But worth every effort : )

Yeah, even when grown they take about a year before you see any results, sometimes longer.
 

Zrcalo

I STALK PRINCIPLES

ElZorroValdez

Milk Bar Regular
Folks, I'd like to sing a song about the American Dream. About me, about you, the way our American hearts beat, down in the bottom of our chests, about the special feeling we get in the cockles of our hearts, maybe below the cockles, maybe in the sub-cockle area, maybe in the liver, maybe in the kidneys, maybe even in the colon, we don't know...

I'm just a regular Joe with a regular job
I'm your average white suburbanite slob
I like football and porno and books about war

I've got an average house with a nice hardwood floor
My wife and my job, my kids and my car
My feet on my table and a Cuban cigar

But sometimes that just ain't enough
To keep a man like me interested
(Oh no)
No way
(Uh-uh)

No, I've gotta go out and have fun
At someone else's expense
(Oh yeah)
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

I drive really slow in the ultrafast lane
While people behind me are going insane

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's an asshole, such an asshole)

I use public toilets and piss on the seat
I walk around in the summertime saying
"How about this heat?"

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

Sometimes I park in handicapped spaces
While handicapped people make handicapped faces

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's a real fucking asshole)

Maybe I shouldn't be singing this song
Ranting and raving and carrying on
Maybe they're right when they tell me I'm wrong

Nah!

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

You know what I'm gonna do?
I'm gonna get myself a 1967 Cadillac, El Dorado convertible
Hot pink with whaleskin hub caps and all leather cow interior
And big brown baby seal eyes for headlights, yeah
And I'm gonna drive around in that baby at 115 mph

Getting one mile per gallon, sucking down quarter pounder
Cheese burgers from McDonald's in the old fashioned
Non-biodegradable Styrofoam containers
And when I'm done sucking down those grease ball burgers

I'm gonna wipe my mouth with the American flag
And then I'm gonna toss the Styrofoam container right out the side
And there ain't a goddamned thing anybody can do about it
You know why? Because we got the bombs, that's why

Two words, nuclear fucking weapons, okay?
Russia, Germany, Romania
They can have all the democracy they want
They can have a big democracy cake walk
Right through the middle of Tienanmen square

And it won't make a lick of difference
Because we've got the bombs, okay? John Wayne's not dead
He's frozen and as soon as we find the cure for cancer
We're gonna thaw out the duke and he's gonna be pretty pissed off
You know why? Have you ever taken a cold shower?

Well multiple that by 15 million times
That's how pissed off the Duke's gonna be
I'm gonna get the Duke and John Cassavetes

(Hey)
And Lee Marvin
(Hey)
And Sam Peckinpah
(Hey)
And a case of whiskey and drive down to Texas
(Hey, you know you really are an asshole)
Why don't you just shut-up and sing the song pal

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

A S S H O L E, everybody
A S S H O L E

Arf arf arf arf arf arf arf
Fung achng tum a fung tum a fling chum
Ooh, ooh

I'm an asshole and proud of it
 
Last edited:

Punnchy

Feed Me Pizza
Knowing that I am growing as a person and have more self control and respect in situations then I have in the past.

-This is a self pat on the back post.
 
Folks, I'd like to sing a song about the American Dream. About me, about you, the way our American hearts beat, down in the bottom of our chests, about the special feeling we get in the cockles of our hearts, maybe below the cockles, maybe in the sub-cockle area, maybe in the liver, maybe in the kidneys, maybe even in the colon, we don't know...

I'm just a regular Joe with a regular job
I'm your average white suburbanite slob
I like football and porno and books about war

I've got an average house with a nice hardwood floor
My wife and my job, my kids and my car
My feet on my table and a Cuban cigar

But sometimes that just ain't enough
To keep a man like me interested
(Oh no)
No way
(Uh-uh)

No, I've gotta go out and have fun
At someone else's expense
(Oh yeah)
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

I drive really slow in the ultrafast lane
While people behind me are going insane

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's an asshole, such an asshole)

I use public toilets and piss on the seat
I walk around in the summertime saying
"How about this heat?"

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

Sometimes I park in handicapped spaces
While handicapped people make handicapped faces

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's a real fucking asshole)

Maybe I shouldn't be singing this song
Ranting and raving and carrying on
Maybe they're right when they tell me I'm wrong

Nah!

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

You know what I'm gonna do?
I'm gonna get myself a 1967 Cadillac, El Dorado convertible
Hot pink with whaleskin hub caps and all leather cow interior
And big brown baby seal eyes for headlights, yeah
And I'm gonna drive around in that baby at 115 mph

Getting one mile per gallon, sucking down quarter pounder
Cheese burgers from McDonald's in the old fashioned
Non-biodegradable Styrofoam containers
And when I'm done sucking down those grease ball burgers

I'm gonna wipe my mouth with the American flag
And then I'm gonna toss the Styrofoam container right out the side
And there ain't a goddamned thing anybody can do about it
You know why? Because we got the bombs, that's why

Two words, nuclear fucking weapons, okay?
Russia, Germany, Romania
They can have all the democracy they want
They can have a big democracy cake walk
Right through the middle of Tienanmen square

And it won't make a lick of difference
Because we've got the bombs, okay? John Wayne's not dead
He's frozen and as soon as we find the cure for cancer
We're gonna thaw out the duke and he's gonna be pretty pissed off
You know why? Have you ever taken a cold shower?

Well multiple that by 15 million times
That's how pissed off the Duke's gonna be
I'm gonna get the Duke and John Cassavetes

(Hey)
And Lee Marvin
(Hey)
And Sam Peckinpah
(Hey)
And a case of whiskey and drive down to Texas
(Hey, you know you really are an asshole)
Why don't you just shut-up and sing the song pal

I'm an asshole
(He's an asshole, what an asshole)
I'm an asshole
(He's the world's biggest asshole)

A S S H O L E, everybody
A S S H O L E

Arf arf arf arf arf arf arf
Fung achng tum a fung tum a fling chum
Ooh, ooh

I'm an asshole and proud of it

My morning is now complete.
 

SodaBubbles

I will deliver the explosion
I fucking love that song, you're awesome @ElZorroValdez

I have this really weird bouquet I made that sits on my desk. It's crazy with swirly things and a fake lollipop and I love it. It always makes me smile to see it.

I love sunrises, and sunsets, and really long drives where you get lost and it takes you an extra hour or two to get where you wanted to go, and fuck GPS I can find my own way. I love cemetaries and old churches and abandoned, falling down places.
 

shapeless0ne

it's a moth! it a dragon! no, it's a avali boi!
furry art.... SFW furry art
 

Hikaru Okami

Radiant Wolf
Free food that you can take home
 

Simo

Professional Watermelon Farmer
A good potato salad on a hot day.
 

shapeless0ne

it's a moth! it a dragon! no, it's a avali boi!
an good piece of sci-fi furry art. ^.=.^
 

Simo

Professional Watermelon Farmer
Blue star sapphires.

Never been much into jewelry, but would like a ring with one.
 

SheriBonBon

New Member
I'm happy when I made somebody happy, and when my help is useful.

I also really like the smell of fresh laundry... This and citrus smell are my favourite scents.
I love too many things to write them all here :p
I really like this thread! It's very positive :)
 

Nexus Cabler

Conduit of Synergy
I love this thread, and while I'm against necroing, I'm going to be defiant and bring this back because I want to know what makes you all happy.

I love it when my computer starts up fast and easy, with no problems what so ever.
 

Nexus Cabler

Conduit of Synergy
My pet dogs, Sophia and Apollo.
Dogs are fantastic. I've never grown up as a child any point in my life without a dog in the family. So many good memories.

I hope your fuzzy companions live long and happy lives
 

Jaredthefox92

Banned
Banned
Dogs are fantastic. I've never grown up as a child any point in my life without a dog in the family. So many good memories.

I hope your fuzzy companions live long and happy lives

My mother originally had an aversion to dogs until we got one in about late middle school named Baily. Sadly he died of old age.
 
Top