Clearly a previously-unnanounced series of cons will appear across country, spawning actual anthros into the world like some weird 3d printer.The question is... do I stay human? Turn into my fursona? Or do just random furries pop into existence around us?
You can show me?eles morreriam rapidamente e / ou o mundo seria lançado no caos devido à industrialização e produção em massa de basicamente qualquer necessidade (comida, roupas, carros, habitação, remédios, etc.) sendo praticamente impossível para centenas de espécies de animais antropomórficos, em oposição a apenas humanos. isso e as complicações sociais e religiosas conforme afirmado anteriormente. havia um tópico semelhante como este que foi postado antes, e eu vim com cerca de 50 ou mais razões detalhadas para que isso fosse uma atrocidade para toda a vida na Terra, basicamente.
Not to derail, but you quoted something I see in english and it looks like it came out in Portuguese. What's going on?You can show me?
Oh! sorry i am Brazilian and i´m not write in English very well, i used google translate to know some words and sentence, i believer my browser's automatic translated my answer to Portuguese accidentally, i see nobody writing i my post and I thought about posting in another topicNot to derail, but you quoted something I see in english and it looks like it came out in Portuguese. What's going on?