• Fur Affinity Forums are governed by Fur Affinity's Rules and Policies. Links and additional information can be accessed in the Site Information Forum.

Which version do you like the most?

• LEFT

Votes: 1 25.0%
  • RIGHT

Votes: 3 75.0%

• Total voters
    4
  • Poll closed .

Suri

Noobie
Welcome <3 owo❗
Today I bring you a small update of my fursona, initially it was going to look like this

www.furaffinity.net: Suri by suri6

But ... I wanted to draw it again and I couldn't do it the same. You see I have a hard time drawing furrys, I have always drawn people and now that I am interested in creating my furrys I am interested in improving

Any criticism and / or advice is welcome, I would be grateful to receive your opinion <3

Well TIME TO CHOOSE! Which version do you like the most❓

www.furaffinity.net: [Fursona] Suri by suri6

-I really don't know what to do either if one of the two wins, because I both love them. I think whoever wins will make a more detailed and beautiful version <3

-This day I was very slow because my internet is not very good, you will see I use mobile data ... ON MY COMPUTER! Which is crazy because it is very slow but I have no other way out LOL. I think I will be more active at this time ... thanks in advance for your attention and have a nice night / day <3

Thanks Akindosquid and Chompy for the help with the images <3

Regards❗✨

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

H
ello! Hoy les traigo una pequeña actualización de mi fursona, inicialmente se iba a ver así

Pero... lo quería dibujar de nuevo y no pude hacerlo igual. Verán me cuesta mucho dibujar furrys, siempre he dibujado personas y ahora que estoy interesado en crear mis furrys me interesa mejorar

Cualquier critica y/o consejo es bienvenido, estaría agradecido de recibir tu opinión <3

Bien ¡HORA DE ELEGIR! ¿Cuál versión te gusta más?

-La verdad no sé que hacer tampoco si uno de los dos gana, porque ambos me encantan. Creo que el que gane voy a hacer una versión mas detallada y bonita <3

-Este día estuve muy lento porque mi internet no es muy bueno, verán uso datos moviles... EN MI COMPUTADORA ! Lo cual es una locura porque anda muy lento pero no tengo otra salida LOL. Creo que estaré más activo por este horario...

Gracias de antemano por tu atención y que tengas una linda noche/día <3

¡Saludos!✨

Last edited:

Chomby

I'll poke your butt.
Idk if it's cuz I'm on mobile, but neither picture is showing up in your thread.
Yeah same thing here. OP needs to attach them as files or post links.